۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴

گزارش خبرنگار مهر از ازبکستان؛

اسماعیل‌پور مقتدرانه به نیمه نهایی رسید/ یزدانی باخت، افضلی حذف شد

اسماعیل‌پور مقتدرانه به نیمه نهایی رسید/ یزدانی باخت، افضلی حذف شد

کشتی‌گیر وزن 61 کیلرگرم ایران با برتری قاطعانه مقابل نفر دوم جهان به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. همچنین رضا یزدانی با شکست مقابل حریف ترکیه‌ای به جمع 4 نفر برتر وزن 97 کیلوگرم نرسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند ازبکستان، در ادامه رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان، ظهر امروز سه‌شنبه و در وزن 61 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور برابر "ولادمیر دوبوف" نایب قهرمان جهان از بلغارستان قرار گرفت و با نتیجه 12 بر یک این حریف قدرتمند خود را شکست داد.

وی که در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 میکولا بلوتنجوک از اسلواکی را مغلوب کرد و در دور دوم "نیام انخسایخان" از مغولستان نفر سوم آسيا را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد، با برتری مقابل حریف بلغارستانی به دیدار نیمه نهایی رسید.

همچنین در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی که در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند و در دور دوم "ماگومد موسی‌یف" قرقیزستانی را با نتیجه 9 بر 3 شکست داده بود، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل "شامیل اردوغان احمداف" کشتی گیر روسی الاصل ترکیه با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد.

یزدانی که در جریان این کشتی از ناحیه سر مصدوم شده بود، باید منتظر حضور اردوغان در دیدار فینال باشد تا برای کسب مدال برنز این مسابقات به شانس مجدد برود.

از سوی دیگر "اشرف علی‌اف" از آذربایجان دارنده مدال برنز جهان که در دور دوم برابر رضا افضلی با نتیجه 6 بر 4 پیروز شده بود، در مرحله یک‌‌چهارم نهایی به حریفی از گرجستان باخت تا با این نتیجه افضلی حذف شود.

کد خبر 2367142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha